Bochaterowie

wtorek, 7 kwietnia 2015

Prolog

      11.03.2013                                                          

                                   Drogi pamiętniku !!!
                     Dzisiejszy dzień był jak każdy inny.Wstałam ubrałam się,wzięłam prysznic,zjadłam śniadanie i poszłam do szkoły.Wróciłam,pokłóciłam się z rodzicami za to,że piją.Czasami co ja mówię cały czas zazdroszczę mojemu starszemu rodzeństwu, że się wyprowadzili.Ja za tydzień kończę 16.Jeszcze tylko 2 lata te 2 piepszone lata i skończę szkołę.Emily mówi abym startowała w X factorze.Szczerze to nie nadaję się na to.Może kiedyś spróbuje.Jestem ciekawa co będzie za 2-3 lata ??.Co będę robić??Czy będę jak matka dziwkom??Nie wiem ale chce jak najszybciej dorosnąć. 
                      Bella <3
      Właśnie kończyłam czytać pamiętnik.Nie mogę uwieżyć ile się zmieniło przez te 3 lata.Stałam się mega gwiazdą. Moje rozmyślenia przerwała Reachel.
-Szykuj się Bella zaraz masz koncert-powiedziała tak szybko jak weszła i wyszła.Wstałam z krzesła i podeszłam do lustra.
-Wyglądasz pięknie Bel, nie mogę w ciąż uwierzyć, że jesteś gwiazdą.Szykuj się.Wyszłam z garderoby Matt podał mi mikrofon i weszłam na scene.Jak się bawi Londyn
   


 To ja Bella Evans a o to moja historia....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz